måndag 11 april 2011

Nytt! Extra!

Alltså: jag tyckte det var dags att byta rubrikbild, den var tagen i januari och nu är det vår. Jag menar bakgrundsbilden till rubriken "Bloggen om Languedoc" o.s.v. Men när jag ändå höll på, undersökte jag också möjligheten att ha en "Dagens Bild" högt uppe på bloggen. Det finns så många kul eller/och vackra bilder men få fungerar bra som bakgrundsbild eftersom rubriktexten syns dåligt då.

Jag hittade en ny (?) gadget som Blogger erbjuder, just för att lägga till en bild på valfri plats på bloggen, en som stannar på sin plats alltså, oavsett om nya poster kommer till. Den verkar perfekt. Men då blir det för mycket att dessutom ha en stor bakgrundsbild. Alltså: bort med bakgrundsbilden, in med Dagens Bild, som jag kommer byta ut ofta.

1 kommentar:

  1. Svårt att se om det är hägg på Dagens Bild, men jag tror inte att det riktigt ser ut som det.

    SvaraRadera